Wiek: w każdym wieku
Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
Składniki aktywne: hydrolizowane proteiny pszenicy, witaminy, gliceryna, masło Shea, kompleks Sculptuin, który zwiększa elastyczność skóry, napina ją i odżywia. To połączenie naturalnych składników z zaawansowana technologią.
Czego nie wiesz: produkty ujędrniające powinny być nakładane systematycznie, dwa razy dziennie przez okres 3-4 tygodni. Skóra po ich aplikacji staje się gładsza i sprężysta.
Argumenty sprzedażowe: poręczne opakowanie i wygodna forma aplikacji ( pompka). Efekty widoczne już po 14 dniach
Grupa docelowa: kobiety dbające o swój wygląd, kobiety dojrzałe
Wiek: w każdym wieku
Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
Składniki aktywne: wyciąg z drzewa herbacianego, mandarynka
Czego nie wiesz: żel zapewnia świeżość i czystość Twoim dłoniom w każdej sytuacji. Jest idealny w podróży, na wakacjach jak i podczas sytuacji codziennych, kiedy nie mamy dostępu do wody a chcielibyśmy oczyścić dłonie. Pozostawia na skórze przyjemny zapach, zabija do 98% bakterii.
Argumenty sprzedażowe: wielofunkcyjność, atrakcyjna cena, duża wydajność, ładny zapach, niewiele produktów o podobnym działaniu na rynku.
Grupa docelowa: każda klientka Oriflame
Składniki aktywne: mika, filtry anty UV SPF 7
Czego nie wiesz: lakiery mocno pigmentowane, wystarczy jedna warstwa aby osiągnąć zamierzony efekt. Letnia kolekcja autorstwa Jonasa Wramella, wizażysty gwiazd.
Argumenty sprzedażowe: niewiele lakierów na rynku zawiera filtry any UV, odważna, modna kolorystyka
Grupa docelowa: trendseterki oraz kobiety wybierające modne dodatki
Wiek: w każdym wieku
Rodzaj włosów: każdy rodzaj
Składniki aktywne: kompleksy nabłyszczające włosy, naturalne aminokwasy
Czego nie wiesz: szampon zawiera innowacyjny system Pro Shine nadający połysk włosom
Argumenty sprzedażowe: niewiele produktów na rynku, duża wydajność, natychmiastowe efekty
Grupa docelowa: każda klientka Oriflame
Wiek: w każdym wieku
Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
Składniki aktywne: ekstrakt z kwiatów passiflory, gliceryna, naturalne aminokwasy
Czego nie wiesz: w skład kolekcji Amazonia wchodzą dwa zapachy zaprojektowane przez znanych kreatorów zapachów: Jeana Jacquesa oraz Alexisa Dadiera.
Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, interesujący zapach. Kolekcja zapewnia pełna pielęgnację skóry latem: ciało, twarz, zapach. Znajdziesz w niej również modne i przydatne latem akcesoria jak pareo czy okulary. Linia Amazonia jest limitowana.
Grupa docelowa: każda klientka Oriflame
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz